Készítmény „Nyár”

Hogyan töltöttem a nyár

Ezen a nyáron laktunk a szüleimmel meg a nagyapa községben. Nagyon szép a természet, van egy erdő és a tó. Ahhoz, hogy a megérkezésünk nagyapja vásárolt egy felfújható gumicsónak. Lehetőség van lovagolni a tó, horgászat hal. Apa és én már régóta álmodtam róla.

A reggelit követően az utat, mentünk a tóhoz. Velünk volt watchdog - Nagyapa hűséges házőrző. A tóparti nádas növekszik. A nád kecsesen lebegő pár fehér hattyúk. Nem tudunk segíteni, megcsodálta ezeket kecses lények, gyönyörű, hosszú nyakkal. Azt, apa, nagypapa és a kutya korcs beszálltak a hajóba. A tó egy könnyű hullámai. A víz olyan tiszta, hogy még átlátszó. Hajóztunk a hajón, és láttuk az összes alsó mélységben több méter. Ők voltak láthatók és tarka köveket, folyami homok és a hínár. Hal alján ment a csordát.

Apa és nagyapa dolgozott az evezőket, és a hajó haladt előre gyorsan. A kutya tartotta a szemét a víz. Nagypapa azt mondta, hogy watchdog szeret korcsolyázni a tavon, és még úszni. A levegő tiszta volt és friss. Enyhén melegített mézzel. Volt egy könnyű szellő. Milyen jó volt a hajón!

Mi landolt a másik a tó partján. Volt egy szép strand. Míg nagyapja halásztak, apa és úsztam és napsütötte strandon. A víz meleg volt, így az úszás nagyon kedves volt. Nagypapa boldog jó csípős. Gyakran ment fel, és húzni a vonalat, húzza a csónakot zsír sügér.

Este főtt friss halászlé. Nagypapa felajánlotta, hogy a tartályt a tűz, amely adott fül csábító aromája és finom íze.

Másnap mentünk az erdőbe. Ott az illata tűlevelek és a gombát. Lush füvet a lába alatt adta smaragd fénye. Fejünk felett csobogó beszédes madarak. Érdekes megfigyelni az élet nyári erdőben. Íme buzgón snuot fehérje fenyő. A fű mászik különböző rovarok. A fák fészkek vannak elfoglalva varjak. Valahol a távolban kovácsolja kakukk.

Összegyűjtöttük a vödröt két gombát, és elérte a az erdő szélén. Mi volt találkozott elk losonkom. Látva minket, elsietett, hogy elfolyik. A régi csonkot, láttam egy kígyó. Eleinte vettem egy kígyó, és megijedt, de a nagyapám megnyugtatott. Elmondta, hogy egy férfi a kígyómarás nem veszélyes. Áthaladva egy keskeny ösvény, mentünk a bokor. Volt málnatermesztés és szamóca. Ebben az évben volt egy bogyó. Hihetetlen íz és szokatlanul édes erdei gyümölcsök felejthetetlen! A városban nem kapni a pénzt ... Nem tudott ellenállni a kísértésnek, ettünk az epret egyenesen a bokor. Málna is volt, az ezer, csak törik. Az egyetlen Kár, hogy a málna csalán barátnők sétál. Annyira magas és égő, hogy akár az érett gyümölcs nem érhető el. Találtunk a bokor, ahol csalán kisebbek voltak, és levágták a kosár otthon három nagy illatos bogyók.

Ugyanakkor, a mi erdei séta véget ért. A nap már lement, de még mindig világos volt. Egy kicsit fáradt, de boldog, és a keze tele túláradó ajándéka az erdő, visszatértünk a faluba.

Élveztük annyira apámmal az erdőben, hogy van, hogy ott szinte minden nap. Amint az erdőben találtunk az eső. A városban ilyen időjárási - a szennyeződést és erdőterületek mohón felszívja a nedvességet. Úgy tűnik, mintha minden a fák ugyanakkor mosás. Ezek borított esőcseppek, amelyek strewed a földön minden mozdulatnál. De az eső nem tartott sokáig. Hamarosan a felhők szétszórt és kisütött a nap gyengéd. A fény napfény erdő zöld volt és fényes gyémánt szikra ég. Leírhatatlan szépségét!

Nagyon tetszett, hogyan töltötte a nyarat. Örülök, jött a faluba, felkereste a tóra és az erdőben. Remélem, hogy képesek leszünk, hogy felfüggeszti a szüleivel és a nagyapja, a következő évben.

By the way, a munkám "Summer" volt a legjobb az osztályban.

Leírás nyáron. Nyár az erdőben

Summer - legfestőibb és nagylelkű évszakban. Ahol, ha nem is az erdőben, pihenhet a fejedben, táplált energia és élvezze a szépség, a különböző életformák! Ez az a szép nyári napon Szeretek ott reggeltől estig.

Semmi sem szebb, mint ébredés után egy éjszakát a szemlélődés a természet. Itt óriási bíbor feltűnik a nap az égen. Díszkivilágítás, fürdött harmatos füvön, nyújtás, lefeküdt a földre. Ezüstös üröm, sárga surepa, búzavirág - mindez az öröm pestreet, figyelembe véve a napfény a saját mosolyát.

Hangosan madárcsicsergés, elragadja bajok. Itt is, ott hallotta a hívást egy nyikkanás éhes éjszaka éhes csibék. Gyorsan snuot szórakozás tamiasciurus. Mit szorgalmas! Temetve az ütközéseket egy félreeső helyre, fürge kis állat teszi a készletek a tél. Tudja, hogy a nyár nem mindig törődik az fenntartáshoz előre.

Milyen gyorsan repül az idő az erdőben! Mert perzselő nap magasra emelkedett az égen. A föld felett szét a déli meleg. De a sűrű tűlevelű erdő mindig kellemesen hűvös uralkodik. A talaj, mászó rovarok ellen, repülni bogarak és lepkék. Hallottam a hangját a harkály. Az erdőben az orvosok mindig sok munka. Messziről jött a kakukk erdő jósnő - szürke kakukk. A magas fű pihenés nélkül sikoly haris.

Miután vándorolt ​​át a bozót, megyek a bokor. Egy kis domb teljesen meg van húzva sápadtarcú, dotsvetayuschim áfonya. Zöld pattanások jövő áfonya bogyós megjelent egy halvány szürke bylinochki-szirmok. Ők diszkréten zuhanyozás. Ezután kezdődik növelése bogyó, bíbor, elkékült. Végül készült fekete szürkés virágzik. Finom áfonya éretten. És hívogató nyári erdő minden osztja pazar ajándéka.

Nagy fekete csonkja összegyűjti a nap és nagyon meleg. Ez kimászott a mocsárból, és ragaszkodnak a meleg hat kis gyíkok.

A nap véget ér. Nagy fekete legyek berepült a sűrű bokrok tölteni az éjszakát. Hosszú áfonya ostor ragaszkodnak a fűszálakat. Ő fonott fekete csonk a tetején. Hatalmas vipera mászott a csonkot, és megfordult gyűrű áfonya.

Nyári nap, de itt, az erdőben szépség, észrevétlen marad. Úgy nézel ki, és a nap lemegy a horizonton. Az utolsó sugarai bíbor foltok égő fatörzseket. Egyik a másik után elhallgatnak erdő megbecsült énekesek - fülemülék.

Ott jön egy sötét éjszakán. Az erdei tisztáson körül rejtélyes hold süt. Csicsergő tücskök éjjel. Csendes rohanás élelmet keresve denevérek. Alig hallható zörej rejtett erdei patakok. Szaga illatos éjszakai lila. Ezzel kezdetét veszi egy új, különleges éjszakai élet.

Mini-esszé "Summer Holidays"

Amikor jöttek a tenger, sokkal melegebb. Mi maradt az egyik legjobb szálloda Jalta - „Oreanda”. Nagyon tetszett, hogy található a város központjában, a tengerparton. Így vagyunk akár minden ablak festői kilátás nyílik a jaltai töltésen. Minden nap anyám és én úszott a sós tengervíz, napozás a strandon.

Utazás végeztünk egy érdekes utazás a hajón. Ül a fedélzeten, nem tudtuk levenni szemüket a mesésen szép partján a Fekete-tenger.