Az írás - a régóta várt kampány, a szociális háló a pedagógusok

Azt akartam, hogy menjen a tengerbe. És akkor jött a várva várt nap. Mi egy csapat gyerek és tanár ment gyalogtúra a Tatár-szoros.

Gyűjtés hátizsákok és mindent meg kell, mentünk, hogy megismerjék a természet Sovetskaya Gavan. Sétáltunk több mint egy órát, és mi módon van egy csomó érdekes dolgot. Találkoztam cédrus megjelenésű volt száz éves, a törzse két srác alig ölelés, annyira sűrű és magas. A tűk egyszerre voltak tüskés és puha, és exuded szúrós szaga gyanta. Mi is találkoztunk luc érdekes volt az a tény, hogy a gyökerei, a földön feküdt egy csomó üres fenyőtoboz. A fiúk számít harminckét darab! Fölöttük ő keményen dolgozott munkás mókus a boltban kellékek a tél. Nagyon érdekes volt, hogy miért ez a lucfenyő leginkább érdekli fehérjét? Valószínűleg azért, mert nőtt a legfinomabb kúp vagy házát a fákkal. Megvitatni ezt a feltételezést, folytattuk az utunkat. Fél órával később, az út kezdett felmenni a hegyre. Mindannyian úgy döntött, hogy hagyja abba, hogy a pihenés. Ahhoz, hogy menjen fel, meg kell sok erőt.

Snack, lefeküdtem pihenni, fordult a hátára a szemét, rohant fel. Az ég kék volt, a kék nem egy felhő körbe. És mi van a levegőben tiszta és friss. Milyen szép, hogy feküdjön ide, közel a természethez, távol a nyüzsgő város, és elgázosították.

Úgy kezdődött, hogy mászni a dombra. Sétáltunk egymás mögött, az útvonal mentén. Útközben találkozni sokféle bogyók: szedernek, áfonyával, kémény sapka, fekete áfonya és a hat - növekszik a moha. Minden bogyók nagyon finom. Összegyűjtöttük azokat Kuzovok majd a lakomára. Minden nagyon fáradt és szomjas, de akkor hallottam egy ismerős hangot, csobogó patak, - ez volt a hatodik gombot. Barátságos tömeg rohant a forrás, a víz nagyon finom, frissítő, tiszta, mint egy könnycsepp. Öt perccel később folytattuk nehéz, de érdekes módon. Azt várjuk, hogy mi vár ránk. Forest, most majd találkozott velünk, belostvolnymi nyírfák, sötét, áthatolhatatlan bozót. De itt volt az áttörés, a fiúk felváltva „mászott”, hogy a csúcs a hegyre. Szemem megjelent egy érdekes képet, a kék végtelen tenger, amely egy csendes zizeg partra sodródott. És körül mozog a sziklákon, amivel a melle a hullámok. És ez a büszkeség söpört át rajtam, a hazánkért már ütött a második szél. Minden vidám banda rohant le, hogy megfeleljen a tengerbe.

Lement az orrom fogott mámorító illata vad rozmaring, itt-ott nőtt magas és gyönyörű páfrány. De a múlt, világos, nagy gyümölcsök vadrózsa bokor csak nem tudott átjutni. Gyűjtött elég bogyók tea. Azt lehetett látni mindenütt galagonya, orbáncfű. De a „varjú szeme” tűnt számunkra gyanús, mint láttuk először.

Végül - megérkeztünk megállt. Azért vagyok itt először, ziháltam. Ami teljesen azonos leírhatatlan természeti szépségeit szülőföld. Ez egy rendkívül szép táj.

Mindannyian üzletet: feküdt ki a dolgokat, élelmiszer, kimért sátrak. Ezek tüzet gyújtott, és elkezdett főzni levest. Amíg főtt fül, a fiúk lementek a tengerhez. A tenger felől, fúj a hűvös szellő, és éreztem a tenger illatát. Egy séta a tengerparton, találtunk a különböző kagylók, érdekes formájú és színű kövek. Az egész strand borították kavics és hínár - Laminaria, ez egy hosszú és csúszós. Bementem a víz, nagyon hideg volt, annak ellenére, hogy a forró nap, de mondjuk a terápiás.

Miután egy finom ebédet, a fiúk úgy döntöttek, hogy játszani a tollaslabda. Ebben az időben, egy kis mókus, elindult az asztalunkhoz, talált egy sütit, megragadta és futott hanyatt-homlok. Csak és láttuk az ő csíkos vissza. Ott tartózkodása alatt ez a ravasz pofa látott többször.

Este vacsora előtt, a fiúk találtak egy barlangban. Aki azonnal fel akarta fedezni. De sötét volt, és nem volt egy zseblámpa, majd úgy döntött, hogy azt a reggel a tanulmány.

Vacsora után minden telepedett a tábortűz körül, énekelnek, és azt mondta vicces és ijesztő történeteket, anekdotákat. Nagyon érdekes volt. A fiúk még emlékeznek erre az útra. És várni - nem várja meg nyári, hogy ott újra.