Az esszé a témában „Hogyan töltöttem a nyár”

Lehet, hogy a nyáron - a legkedveltebb idő az évben a diákok, mert eljön az idő, hogy nyaralás. Mi kilenc hónap tanulás, hogyan kell élvezni a szép nyári időjárás és a többi osztályok. Ezen a nyáron volt különleges számomra.

Ezen a nyáron már nagyon elfoglalt számomra. Majdnem nem otthon ülni és alig volt ideje dolgozni, akkor arra kérjük, hogy olvassa el az ünnepek alatt. Hálás vagyok a szüleimnek és a barátok, mert nélkülük, a nyaralás nem lett volna olyan csodálatos.

Több esszét a témában: „Hogyan töltöttem a nyár”:

Az esszé a témában „Hogyan töltöttem a nyár”

Végül véget ért egy nehéz tanév, és elkezdte a régóta várt nyári szünet. Jött a hosszú forró nyári napokon. Késő este töltött időt a bíróság előtt. A fiúk a szomszédból, voltunk focizni, én egy kapus, van egy nagyon jó munkát.

A szülei pedig egy piknik a különlegesen szép tó. Nagyon jó volt, hogy időt. Fürödtünk a tiszta víz, a sült hús és zöldség, játék tollaslabda. Ezen a nyáron, megtanultam úszni. Úgy döntött, hogy csatlakozik a medence.

Az apja korán reggel mentünk halászat. Nagyon élveztem, hogy időt töltsenek a folyó mellett. A szépség és a nyugalom a természet lenyűgöző. A kifogott halak, főztünk egy finom leves.

Vacsora után elmentem a bögrék. Mi égett a táblán különböző képeket. Kartonból és papírból készült csodálatos kézműves. Festett festékek üvegen. Vágású játékok és lemez agyag. Ezek kézműves ajándéktárgyak hoztam mind a család és a barátok. Boldogok voltak.
Este töltünk időt a tábortűz körül, énekelt, táncolt, játszott számos izgalmas játékot. Kár, hogy részben az új barátok.

A nyár végén volt egy születésnap, szülei adtak én és a barátaim egy csodálatos ünnep. A kávézó a nyári földön már borított egy asztal nagyon finom ételeket. Minden díszített léggömböket tartott számos izgalmas versenyek. Ez egy nagyon szórakoztató.
Voltak jó nyaralást, én várom a következő.

Nyaralás idén már kiderült, hogy érdekes és emlékezetes. Minden nap tele volt eseményeket. Néhány közülük kezdeni?

A nyár elején, együtt osztálytársak, mentünk egy nyári munkatábor. Mi is keményen kellett dolgoznia: a gyom a mező a gyomokat, palánták ültetése, távolítsa el az elhalt fa az erdőben. De a legfontosabb dolog számomra az volt az idő mentes munkát. Sokat játszottunk a sport, versenyzett sportágban, a különböző versenyeken végeztek. Szeretem kitalálni, és versenyeztetést program - Megvan jó benne, és a fiúk már azt kérdezik tőlem, hogy csináld. Kerekítés az este általában diszkók, amelyek szintén minden tetszett. Lettünk barátok egymással, hogy jobban megismerjék egymást, mint az iskolában.

Amikor hazatértem után a táborban, a szülők kezdődött egy kis pihenés, és mentünk pihenni a Krímben Feodosiában. Sziklás strandok, csodálatos gyönyörű tenger, számos kirándulási - mindez tetszett. Anya és apa megengedte, hogy búvárkodni. És kaptam a lehetőséget, hogy tanulmányozza az élet a tengerfenéken. És mégis kint voltunk a vízi park, lovaglás egy katamarán, sétál a hajón, lóháton. Pihenés a tenger hozta egy felejthetetlen élmény!

Hazatérve a Krím mentem maradni az ő nagyszülei. Nem én vagyok az első alkalom, hogy jöjjön vele a nyáron, és én sok barátot községben. Mi napokig úszás és a halászat esténként megy a nagy vidám társaság. Most, amikor minden ment haza, barátai hívják, írjon üzenetet - megegyezni az új kinevezések.

Nyári vakáció, bár a leghosszabb időtartam, repül meglepően gyors. Ez csak a kezdet a tanév, de várom az új szabadság, új élmények, új barátok, utazás, képzés.

Az esszé a témában „Hogyan töltöttem a nyár”

Az utolsó csengő tanév hívást. A becslések voltak téve a blogok, és a kezdete a nyári szünet köszöntött. Az első hónapban a nyáron töltöttem a városban a barátaival. Játszottunk az udvaron reggel estig, és csak a rossz idő megy, hogy valaki egy partin, játszani a számítógépen vagy bármely más játékok állnak otthon.

Aztán elmentem pihenni egy gyermektábor. Gyorsan összebarátkozott a srácok az ő csapata. A tanácsadók, azt is nagyon hamar összebarátkoztak, jöttek a különböző feladatok és tevékenységek számunkra. Minden nap a táborban voltak érdekes események: a katonai „Summer villám” játék vezetője a nap, a nap Neptunusz, valamint sok-sok koncertet és versenyek. Camp érkeztem pihent, sőt kissé gömbölyded.

Pihentetés után a táborban mentem nagyanyám a faluban, ahol vártam unokatestvére. Mióta álmodtam erről a találkozóról! A bátyám és én a legjobb barátok, de mivel élünk a különböző városokban, csak akkor tudjuk látni az ünnepnapokon.

Az egész nyáron vidám nyaralást nagymamámmal, tetszett a legjobban. Minden nap jönnek ki új játékokat és szórakoztató. Mi baseballozott saját szabályaik szerint, a házi denevérek és teniszlabda, épület kunyhók, játszott háborús játékok az erdőben, és még sikerült, hogy egy igazi tutajt, hogy mehet a helyi tó, csendesen áztatás súlya én és a testvérem.

Az esszé a témában „Hogyan töltöttem a nyár”

Nyaralás mindig hoz egy kellemes élmény. Mögött voltak az órák, az iskolai csengő, és a szünet, és megelőzve - a várakozás valami jó.

Együtt a húgom mi gondoskodunk a zöldséget. A zöld kert növekvő kapor, petrezselyem, sóska és a retek. Örömünkre szolgál, hogy itatni és selejtezést a zöld virágágyás. És ez nagyon jó hallani anyám ebédre a következő szavakkal: „Mi egy csodálatosan finom saláta kiderült a zöldséget! Amit umnichki, a lányok!”.

A nyári időszakban elég: akkor sétálni a barátaival és a vendégek a kongresszus, és a különböző játékokat játszani. De legfőképpen Vártam egy utat a tenger az ő szülei. Végre megtanultam, hogyan kell úszni ezen a nyáron, és nagyon örült neki.

Nagyon szeretem a tengert. Ez olyan mély és széles, és olyan rejtélyes, hogy néha megijeszti a kiszámíthatatlanság. A tenger mindkét közeli és távoli, meleg és hideg. És ez szép a forró nyári napon, megmártózni a friss hideg vízzel! És úszni, merülés, splash!

Érkezéskor otthon, az asztalra fektetett kagylók és alkalmazza őket a fül tudta különböztetni a zaj a surf. Lehet még érezni a hatalom tenger hullámai, amely repül, és esik a kő, veti meg az arcát a sok fényes só spray.

Nyári elrepült gyorsan, de ez nem baj, mert láttam, volt az osztálytársaim, hogy ossza meg az összes barátai és barátnői a nyári megjelenítést.

Úgy gondolom, hogy a következő nyáron azt fogja mondani, bizalommal: „Hello! Gyere, és mi fog pihenni és szórakozni együtt! Végtére is, mi megérdemeljük! "

Az esszé a témában „Hogyan töltöttem a nyár”

Az utolsó csengő. Volt egy forró nyári idő, és a kezdete a nyári vakáció. A kiváló végén a tanév, a szülők fog végezni a hosszú, és úgy tűnt, mint egy vágyálom. Kaptam egy puha és bolyhos, mint a medve, kölyök. Nagyon elégedett voltam a fiúkkal az utcán, futott és frolicked lovagolt kerékpárok, játszott egy kiskutya. Szerette mindent.

Az első alkalommal, valamint az ő hű barát - egy kiskutya, töltöttem a faluban nagyanyám és nagyapám, én nagyon szeretem őket. Tetszett, hogy segítsen nekik a ház körül, és több időt a kertben. Bementünk az erdőbe gombát és bogyókat, gyűjtöttem csokor gyönyörű vadvirágok. Élvezem a természet és csodálatos madárcsicsergés. Délután úszni a folyó tiszta és hideg vízzel. Esték időt töltött a barátaival. Játszottunk egy másik, izgalmas játék, énekeltek és táncoltak.

A nyár közepén a szüleim elmentek a tenger. Nagyon jó volt az időjárás, akkor időt töltött a homokos tengerparton, úszás és napozás. Mentünk egy kirándulást a hegyekbe, ahol feltűnt, milyen szép és gyönyörű természet. Lovaglás egy hajón a hatalmas tenger. Elmentünk az állatkertbe, az állatok etetése, főleg, el voltam ragadtatva a majmok.

Meglátogatjuk a Delfinárium, ahol kaptam egy csomó pozitív benyomások. Hoztam egy csomó érdekes ajándéktárgy és fénykép, amely sok éven át emlékeztetni fogja az első útja a tengeren.

A szüleim és én gyakran ment a természetre, a többi, főtt zabkását és grillezett kebabot.

Még városunkba jött a cirkusz, el voltam ragadtatva a bohócok és betanított állatok.

Sajnos, az ünnepek gyorsan eltelt, kezdtem készülni a tanulmányait. A szüleim vettek nekem új ruhát, és tanszerek.

Nyári hozott nekem egy csomó élénk megjelenítést és felejthetetlen pillanatokat.

Az esszé a témában „Hogyan töltöttem a nyár”

Nyaralás az összes iskolai szünetek szeretem a legjobban, mert nagyon hosszú és előfordulhatnak a nyári időszakban. Nyári - ez az egyik legjobb évszakban, amely számos lehetőséget tölteni az időt. Akkor napokig az utcán, ahelyett, hogy ül otthon. Menni tenger, tó, folyó. Élvezze a természet.

Nyaralás Én még mindig szeretem őket, mert a nap felkel a korai és késői állítja. A nap nagyon hosszú, és az éjszakák meleg. Akkor menj ki este, és nézni a naplementét. Miután a nap lemegy, akkor üljön vagy sétálni az utcán, élvezve a meleg levegőt, hallgatni a tücskök, és élvezze az éjszakai csillagos ég.

játszhat a nyári szünetben a különböző sportjátékok: foci, röplabda. Akkor csak sétálni és élvezni a szépségét nyáron virágzó fák, virágok. Nyáron sok ember megy a tengerbe, folyóba, úszni, napozni, szórakozni. Nyári vakáció az egyik legkedveltebb ünnepek iskolások körében.